Põhimõttetud põhimõtted

„Ma olen enam kui kindel, et sotsiaalteadlased paigutaksid mind kategooriasse hiline küpsemine või midagi muud selletaolist. Tänapäeva elu arvestades, alustasin mina oma seksuaaleluga praktiliselt enne surma. Tegelikult olin ma keskkooli lõpetades ikka veel süütu. Olukordi ja võimalusi oli põhikooli kahes viimases klassis olnud rohkelt, aga mingisuguse alalhoiuinstinkti tõttu olin jätnud asja alati katki. Tagant järele ei suuda ma isegi meenutada kui mitu poissi pika ninaga voodisse lebama oli jäänud. Keskkoolis oli minu mõttemaailm ja olemus sellised, et hiljem sellele ajale tagasi vaadates ma ei imesta, miks mul siis enam neid olukordi ei tekkinud. Paljud ilmselt pidasid mind lesbiks või siis vähemalt feministiks ja seetõttu ei leidunudki neid, kes minuga seksida oleksid soovinud. Keskkooli viimases klassis hakkas meeste puudumine minu elus mulle muret valmistama. Pole ju väga okei, kui Sinu tutvusringkonnas pole mitte ühtegi vastassoo esindajat, klassivennad väljaarvatud. Õnneks sai keskkool enne läbi kui ma sellest probleemist masendusse oleksin jõudnud langeda. Ja siis korraga peale keskkooli lõppu ilmus mu ellu ka esimene mees. Päris tõeline mees, kellesse ma vaatamata viieteistaastasele vanusevahele lootusetult ära armusin. Nojah, ja hiljem lootusetult haiget sain. See oli mu isa töökaaslane, keda ma paaril varasemal korral olin kohanud. Mingitel segastel asjaoludel sattusime kokku ühte ühisüritust organiseerides ja sellest hetkest alates ma muust kui Thorist ei mõelnudki. Tegelikult mulle meeldis tema jõulisus, kohati brutaalne käitumine ja matslik olek. Juba meie esimesel kohtumisel päris ta, kas mul kedagi silmapiiril on ja kas ma temaga seksida tahaksin. Mulle tundus see kuidagi hirmutav. Kahekesi ma temaga selle peo käigus jääda ei julgenud, aga hiljem sain aru, et seal ei ole mittemingisugust vahet, kas inimene sult otse seda küsib või siis läbi rooside ja mannavahu sind tegelikult lõpuks ikka voodisse meelitab. Thor tunnistas, et ta ei oska naistele meeldida. Või õigemini ei oska ta naistega hellalt käituda ja on alati hirmutavalt otsekohene.
Ja siis korraga oligi minu elus Thor. Ma olin selle mehe nimel valmis isegi haridusest loobuma. Kui ainult saaks olla temaga koos nii palju kui võimalik. Ja siis korraga selgus, et Thoril on juba naine. Vähe sellest Thoril on ka lapsed, kellest noorim vaevalt veidikene üle aasta. Pole hullu, on ju varemgi neid juhuseid olnud, kus mees jätab oma naise maha, et noorema ja ilusamaga oma elu jätkata. Mu oma vanemad olid selle illustreerivaks tõestuseks. Ja nii ma siis naiivselt uskusingi, et minu pärast jätab ta maha oma naise ja lapsed ning jumaldab ja armastab mind elu lõpuni.“
„Te kaldute natukene meie teemast kõrvale. Tunded ja armastus on olulised küll, aga ma palusin teil täna siiski seksist rääkida.“
„Ja-jah, kohe jõuan selle seksini ka. Teate seda seksi ei oleks olnud kui ma poleks nii meeleheitele olnud viimase kolme aastaga viidud. Kui Sinu poole ei vaata mitte ükski noormees, oled sa lõpuks valmis ennast ükskõik, kellega siduma. Ainult selleks, et Sind aktsepteeritaks kui normaalset inimest, kes elab koos mingi meesterahvaga, saab hiljem lapsed ja hoolitseb kodu ning pere eest. Aga kui tagasi mõelda, kuidas ma oma süütuse kaotasin, siis midagi romantilist siin ei olnud. Ma olin ikka uskunud, et see juhtub õhtuhämaras toas, kus põlevad küünlad ja sahisevad satiinist voodilinad ning kus taustal laulab mahedal häälel Celine Dion oma südantlõhestavaid armastuslaule. Midagi sellist ei juhtunud. Ühel päikesepaistelisel reedesel sügishommikul saabusin ma varakult Tallinna. Kuna koolis anti reedene päev iseseisva töö tarbeks, oli see hea põhjus enne nädalavahetust oma ühikatoast pageda ja jumaliku mehe käte vahele Tallinna joosta. Thor tuli mulle bussijaama järele ning sõidutas seejärel enda kahetoalisesse Laagri korterisse. Enne seda päeva olin ma veendunud, et võõra naise magamistoas ei seksi ma iial oma elu jooksul. See põhimõte kadus tollel päikesepaistelisel hommikul suures laias abieluvoodis teise naise mehega seksides. Küünlad ja Celine Dion ei käinud selle mehega kokku. Ilma suurema eelmänguta oli kogu asi vähem kui kahekümne minutiga ühele poole aetud. Ei tundnud ma valu ega ka mingit mõnu. Sinna võõrasse abieluvoodisse jätsin ma oma süütuse ja põhimõtte mitte iialgi teise naise magamistoas tema mehega seksida.“

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kopli liinid

Kasvatades järeltulevat põlve

Asjade omamise valu